GARANTIE / REPARATIE AANVRAAG

Om een reparatie in behandeling te kunnen nemen vragen wij u onderstaande gegevens in te vullen.

Heeft u geen klantnummer neem dan contact op met het verkooppunt waar u de pomp gekocht heeft.

Na het invullen van de gegevens ontvangt u binnen 2 werkdagen een email met uw reparatienummer. Gelieve dit reparatienummer te vermelden op de zending. Zonder reparatienummer kan de pomp niet in behandeling genomen worden.

Reparaties waarvan de kosten maximaal € 100 (exclusief BTW) bedragen, zullen automatisch door onze monteurs worden uitgevoerd. Bij garantie vervallen uiteraard bovengenoemde kosten. De garantiebepaling wordt uitsluitend gedaan door onze servicemonteurs.

 

*

Uw klantnummer kunt u vinden op iedere factuur van DAB, heeft u de pomp niet rechtstreeks bij DAB aangekocht? Neem dan contact op met uw verkooppunt.

*

Adres

*

Type pomp en artikelcode. Staat uw pomp niet tussen de suggesties? Geen probleem, wij controleren iedere opdracht en vullen deze aan waar nodig.

*
*

Klik hier om te zien hoe u de productiedatum kunt aflezen. U kunt ook een afbeelding van het typeplaatje uploaden.Hiermee vervalt het verplicht invullen van de productie datum.

*
Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen

 

Onze service tarieven exclusief BTW zijn:

U ontvangt de pomp hersteld retour

Kost onderdelen

factureren

Transportkost

41,33 €

Prestatie

A(1/2u)

38,00 €

B(1u)

76,00 €

C(1 1/2u)

114,00 €

 

 

 

 

U ontvangt de pomp hersteld retour inclusief onderdelen of u ontvangt een nieuwe pomp                     

Kost onderdelen

Garantie

Transportkost

Prestatie

A(1/2u)

B(1u)

C(1 1/2u)

 

 

 

 

De pomp werd getest en in orde bevonden daarna schoongemaakt

Kost onderdelen

-

Transportkost

41,33 €

Prestatie

A(1/2u)

-

B(1u)

-

C(1 1/2u)

-

 

 

 

 

U ontvangt de pomp onhersteld retour of de pomp mag vernietigd worden

Kost onderdelen

-

Transportkost

41,33 €

Prestatie

A(1/2u)

-

B(1u)

-

C(1 1/2u)

-